WIOŚLARZ TRENINGOWY RIO
symbol: IN2810 Wioślarz magnetyczny firmy INSPORTLINE przeznaczony jest do regularnego użytkowania w siłowniach domowych. Symulator wiosłowania posiada nowoczesny układ wytwarzanania oporu magnetycznego, gdzie regulacja jest manualna (ręczna). Działanie układu magntycznego jest płynne na każdym poziomie trudności, nie generując przy tym hałasu, który byłby uciążliwy dla innych domowników. Cichą i płynną pracę wioślarza umożliwi koło o wadze 7kg. Trening na wioślarzu doskonale kształtuje mięśnie całego ciała, spalając przy tym zbędne kalorie. Parametry techniczne:
symbol: IN2810 Wioślarz magnetyczny firmy INSPORTLINE przeznaczony jest do regularnego użytkowania w siłowniach domowych. Symulator wiosłowania posiada nowoczesny układ wytwarzanania oporu magnetycznego, gdzie regulacja jest manualna (ręczna). Działanie układu magntycznego jest płynne na każdym poziomie trudności, nie generując przy tym hałasu, który byłby uciążliwy dla innych domowników. Cichą i płynną pracę wioślarza umożliwi koło o wadze 7kg. Trening na wioślarzu doskonale kształtuje mięśnie całego ciała, spalając przy tym zbędne kalorie. Parametry techniczne:
- Ręczna regulacja obciążenia
- Regulacja obciążania: 3 poziomy
- Solidna stalowa konstrukcja
- Koło zamachowe: 7kg
- Redały z regulowanymi paskami bezpieczeństwa
- Funkcje komputera: czas, ilość powtózeń, spalone kaloria
- Wymiary: 190x49,5x57 (cm)
- Waga: 16 kg
- Maksmalny wzrost użytkownika: 185cm
- Maksymalna waga użytkownika: 120kg
Producent
INSPORTLINE
System oporu:
magnetyczny
Regulacja obciążenia
zakres 1-3
zakres 1-3
Waga użytkownika
120 (kg)
Pomiar - czas
tak
Pomiar - spalonych kalorii na godzinę
tak
Pomiar - liczby powtórzeń
tak
Gwarancja (m-cy)
24 (gwarancja HOME)
Klasa użytkowania
S (zgodnie z normą EN957)
Wymiary produktu
(dł./szer./wys.) 190/49/57 (cm)
(dł./szer./wys.) 190/49/57 (cm)
Rodzaj gwarancji
HOME
Waga produktu
16 (kg)
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.