Rękawice bramkarskie adidas Predator Rolled Finger
Całkowita nowość od adidas! Materiał z poliestru da całkowicie nowe czucie piłki podczas najważniejszych meczy.
Rękawice bramkarskie marki adidas z kolekcji Predator stworzone dla profesjonalistów. Stylistyka i wzory na rękawicy nawiązują do serii Predator, a neonowy czerwony kolor na palcach oraz w grafice nawiązuje do najnowszych kolekcji.
Rękawice futbolowe zostały wyposażone w technologię predator®, by zapewnić Ci siłę i celność rzutów, oraz materiał Nova Zone Tech zwiększający przyczepność w kontakcie z piłką. W serii Rolled Finger zoptymalizowano przyczepność, miękkość i trwałość w każdych warunkach pogodowych. System Rolled Finger zapewnia wygodne dopasowanie do wszystkich palców i większy kontakt powierzchni pianki z piłką. Dopasowany, elastyczny pasek w nadgarstku dopasowuje się do dłoni i chroni przed przemieszczaniem się rękawicy w trakcie gry i otarciami.
Właściwości:
- Rolled Finger optymalizuje przyczepność, miękkość i trwałość w każdych warunkach pogodowych
- technologia predator wpływa na celność rzutów oraz amortyzację podczas kontaktu z piłką
- specjalnie zaprojektowane strefy rękawic zwiększają efektywność gry
- bezszwowa konstrukcja z wbudowanymi lateksowymi wstawkami
- dopasowany, elastyczny pasek w nadgarstku zapewnia idealne dopasowanie do większości dłoni
- rozciągliwy pasek daje możliwość indywidualnej regulacji
- system Rolled Finger zapewnia wygodne dopasowanie do wszystkich palców i większy kontakt powierzchni pianki z piłką
- waga rękawicy 150g
- należą do serii Predator gwarantującej najwyższą jakość i trwałość, z której korzystają profesjonalnie zawodnicy
- materiał z gumy na zewnętrznej powierzchni rękawicy chroni rękę przy wybijaniu piłki pięścią oraz chroni dłoń
- zapakowane w atrakcyjne opakowanie ułatwiające transport
Materiał:
- 100% poliester
Kolor:
- biały
- granatowy
- neonowa czerwień
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.