Strona głównaAKCESORIA TRENINGOWEPasy kulturystycznePas kulturystyczny do ćwiczeń FIGHTER szeroki na rzep rozmiar L
PAS KULTURYSTYCZNY SZEROKI FIGHTER
kolor: czarny
rozmiar: L
Rozmiar
Obwód w pasie min. Obwód w pasie max.
S
77 cm
88 cm
M
86 cm 100 cm
L
96 cm 110 cm
XL
104 cm
124 cm
XXL
118 cm
134 cm
UWAGA !!
Wymiary pasów (min. i max.) mierzone są od wewnętrznej strony. Dobierając odpowiedni rozmiar pasa niezbędne jest wkalkulowanie do obliczeń poprawki, która powinna mieć kilka cm.
Np.: pas, który ma długość maksymalną 134cm będzie odpowiedni dla osoby, która w pasie ma nawet 145cm. Różnica w wymiarach bierze się ze sposobu zakładania i użytkowania pasa, którym użytkownik musi się ścisnąć.
Wysokiej jakość pas kulturystyczny o profilowanym odcinku lędźwiowym pozwala na skuteczne i bezpiecznie wykonywanie ćwiczeń siłowych. Wzmacniany odcinek lędźwiowy usztywniony wkładkami EVA umożliwi przenoszenie dużych obciążeń przy treningu takim jak: martwy ciąg, dwubój siłowy, trójbój siłowy, wyciskaniu itp. Pas wyposażony jest w mocne i bardzo funkcjonalne zapięcie na rzep, które docenią osoby używające pasa jako uniwersalnego zabezpieczenia przy różnych rodzajach ćwiczeń. ZALETY:
- szerokie zapięcie na rzep zapewnia bardzo wysoki komfort i bezpieczeństwo podczas ćwiczenia.
-
regulacja długości
-
wzmacniania część ledźwiowa z EVA
- wyprofilowany odcinek lędzwiowy
- szeroki odcinek lędzwiowy, aż 20cm
Obwód w pasie min. Obwód w pasie max.
77 cm
88 cm
86 cm 100 cm
96 cm 110 cm
Wymiary pasów (min. i max.) mierzone są od wewnętrznej strony. Dobierając odpowiedni rozmiar pasa niezbędne jest wkalkulowanie do obliczeń poprawki, która powinna mieć kilka cm.
Np.: pas, który ma długość maksymalną 134cm będzie odpowiedni dla osoby, która w pasie ma nawet 145cm. Różnica w wymiarach bierze się ze sposobu zakładania i użytkowania pasa, którym użytkownik musi się ścisnąć.
Pas rozmiar
rozmiar L
Producent
FIGHTER
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.