Hantle do ćwiczeń typu kettlebell są doskonałym narzędziem do treningu sportowego, fitness i siłowego. Wyjątkowa budowa hantli daje użytkownikowi szeroką gamę możliwych do wykonania ćwiczeń, których wykonanie za pomocą sztang i tradycyjnych hantli nie jest możliwe. Korzystanie z hantli kettlebell niesie za sobą duże oszczędności w ilości miejsca, które byłoby potrzebne do przechowywania tradycyjnych przyrządów treningowych, oraz oszczędności finansowe, bo jedna hantla kettlebell zastępuje kilka równoważnych przyrządów.
Amerykański producent sprzętu sportowego - firma Ironmaster wyprodukowała uniwersalną hantle kettlebell, której wagę można powiększać lub zmniejszać w szybki i łatwy sposób. Zmiana wagi hantli nie wymaga korzystania ze specjalistycznych narzędzi lub dodatkowego oprzyrządowania - wystarczy odkręcić specjalnie zaprojektowaną śrubę i dostosować wagę hantli do swoich potrzeb treningowych.
Na zdjęciach poniżej przedstawione zostały kolejne kroki zmiany wagi:
- Opatentowany system blokowania obciążeń Quick-Lock, który pozwala na regulację wagi w zakresie od 10 kg do 26 kg w bardzo szybki i bezproblemowy sposób.
- Bardzo duża wytrzymałość całej konstrukcji. Uchwyt ze stali jest na stałe zespolony z bazą hantli, która wykonana jest z żeliwa. Rozwiązanie to jest bardzo odporne na uszkodzenia mechaniczne.
- Perfekcyjnie zaprojektowany, ergonomiczny uchwyt jest wygodny w użytkowaniu, a chwyt jest mocny i pewny. Użytkownik ma pełną kontrolę nad hantlą i nawet najbardziej dynamiczne ćwiczenia wykonywane są z dużą pewnością i bezpieczeństwem.
- Rozmiar okna uchwytu jest wystarczająco duży, żeby można było chwycić hantlę oburącz.
Możliwość rozbudowy (opcje dodatkowe, za dopłatą):
Uzyskać można całkowitą wagę hantli kettlebell 26 kg Zestaw obciążeń o wadze 10 kg.
Uzyskać można maksymalną wagę hantli kettlebell 36 kg
Oferta dotyczy podstawowej hantli kettlebel, bez obciążeń dodatkowych.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.