Strona głównaAkcesoriaOdżywkiSuplementySmakoweOdżywki i suplementy - gBrutal N.O.V.A. 2 BioTechUSA 250g brzoskwinia
Brutal N.O.V.A. 2 BioTechUSA 250g brzoskwinia
Nowy Brutal N.O.V.A. 2. Wzmocnij swoją koncentrację w trakcie każdego treningu i pokaż światu brutalną bestię, która w tobie drzemie! Brutal N.O.V.A. 2 jest teraz silniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Oprócz tlenku azotu i aktywatorów Brutal NRG, zawiera również formułę TST, która zapewnia jeszcze lepsze wyniki.
Właściwości:
- dawkowanie: zmieszać 2 miarki (10 g) Brutal N.O.V.A. 2. z 250 ml zimnej wody
- stosować jedną porcję na 30 minut przed treningiem
- 250 g (25 porcji)
- wzmacnia koncentrację
- działa pobudzająco i wspomaga spalanie
- przedtreningowa formuła podnosząca poziom testosteronu
Skład:
- RUTAL NOX 50.3% [Calcium alpha ketoglutarate, L-arginine, Beta Alanine, L-citrulline, calcium malate, niacin (as nicotinamide)]
- BRUTAL NRG 37.8% [CarbTech 29.4% (Dextrose, Maltodextrin, Palatinose*), Guarana Extract 1.1%, GWB-T Xtract 2.2% (Green Tea, White Tea, Black Tea), Siberian Ginseng 2.2%, caffeine 1.8%, Vitamin C 1.1%]
- BRUTAL BUILD [CreaTech 2.4% (Creatine Monohydrate, CreaBASE (buffered creatine), Creatine HCl, Tricreatine Malate, Creatine Orotate), BCAA Complex 1.8% (L-Leucine, L-Isoleucine, L-Valine)]
- BRUTAL TST 2.8% (Tribulus Terrestris, Muira puama, Alfalfa, Kudzu, Stinging nettles, Oriental ginseng, Kola nut, Milk thistle powder, Spirulina, Flax seed powder, Lecithin, Agaricus blazei, White button mushroom powder, Phaseolus angularis, Ginkgo biloba, Dandelion root, Garlic, Ginger root, Citrus bioflavonoids, Licorice root, Wheat grass, Saw palmetto, Celery seed, Cayenne, Chlorella, Grapeseed extract, Beta ecdysterone, Lycopene)
- sweetener: sucralose
- flavourings
- colour: caramel
*Palatinose = Izomaltuloza jest źródłem glukozy i fruktozy
Producent
BioTechUSA
Producent
BioTechUSA
Kod_producenta
BIO000020
Kod_producenta
BIO000020
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.